Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Učební pomůcky při výuce grafického designu
Římanová, Eliška
Bakalářská práce „Učební pomůcky při výuce grafického designu“ se zaměřuje na vytvoření didaktické pomůcky, a to pracovních listů, které se budou dále využívat při výuce oboru grafický design v odborném předmětu písmo a typografie. Vzhledem k velkému rozšíření grafického designu, kterým jsme neustále obklopeni, je velmi pod-statné připravit pro pracovní trh zdatné grafické designéry, kteří mají profesionální znalosti tohoto oboru. Na českém trhu je, i přes rozšířenost tohoto oboru, jen velmi malé množství odborné literatury a učebnice prakticky neexistují. Teoretická část se zaměřuje na charakteristiku studijního oboru grafický design se zaměřením na klasickou a počítačovou grafiku, profil absolventa, definování pojmu didaktická pomůcka a jeho dělení. V praktické části je charakterizován obor grafický design a jeho základní dělení. Hlavním cílem praktické části je vytvoření didaktické pomůcky – pracovních listů pro podporu výuky předmětu písmo a typografie (PTY), který je jedním ze stěžejních předmětů v prvním ročníku studia. Tyto pracovní listy jsou vytvořeny pro všechny žáky a obsahují nejpodstatnější informace. Jednotlivé pracovní listy obsahují také metodické listy pro učitele.
Tvorba didaktických pomůcek včetně metodicko-didaktického začlenění do procesu vzdělávání
Pišoft, Jan ; Slavík, Milan (vedoucí práce) ; Bohumil, Bohumil (oponent)
V první části bakalářské práce se zaměřuji na analýzu odborné literatury a zkoumání, jak nejlépe mohu své žáky motivovat a tak vytvářet ideální podmínky pro učení se, abych byl poté schopen v další části vytvořit pro žáky učební texty, obsahující základy elektrotechniky, kterými si mají možnost zopakovat své teoretické znalosti, nezbytně nutné pro další práci. Cílem bakalářské práce je vytvoření učební pomůcky pro učební obor autoelektrikář, kterých je v našem oboru opravdu málo. Popisuji vznik výukového panelu, podrobný popis jednotlivých kroků při jeho konstrukci, na kterém si žáci budou nacvičovat zapojování elektrických obvodů a spotřebičů podle elektrických schémat dle učební osnovy. Ukázalo se, že s nástupem výukového panelu vzrostl u žáků zájem o nácvik praktických dovedností a mají mnohem větší motivaci k učení se a přijímání nových informací.
Využití didaktické a audiovizuální techniky při výuce
ŠIMANOVÁ, Petra
ANOTACE Tato bakalářská práce se věnuje analýze výukových metod. Práce je zaměřena na rozdělení výukových metod, jejich charakteristiku a použití výukových metod s podporou audiovizuální a didaktické techniky. V práci uvádím druhy didaktické a audiovizuální techniky a možnosti jejich využití na školách, didaktickou a audiovizuální techniku z hlediska cílů a kompetencí pro efektivní vyučování, také uvádím rozpracování školního vzdělávacího programu pro předmět matematika a výpočetní technika a vypracování několika příprav pro matematiku a fyziku s použitím didaktické a výpočetní techniky. Dále je práce zaměřena na možnosti využití interaktivní tabule při výuce, srovnání vyučovacích hodin s použitím interaktivní tabule a vedením výuky bez použití interaktivní tabule, výhody a nevýhody staršího a nového modelu učebnic matematiky pro 6. ročník základní školy. Některé kapitoly jsou pro názornou představu doplněny obrázky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.